Mai mult
Alege

Web Design &
Strategii de Marketing

Mai multe

Vrei să ai un website care să Vândă?

Ce e un website de prezentare?

+
-

Este unul dintre cele mai importante asset-uri ale unui business. Este locul în care potențialii tăi clienți sau oamenii interesați de tine intră ca să vadă ceea ce tu oferi. Dacă ceea ce găsesc nu este calitativ, estetic, sau pur și simplu nu rezonează cu nevoile lor, devin un prospect pierdut; și ba chiar un cost în plus - acest prospect a trebuit sa fie convins să ajungă pe site-ul tău și să își arate interesul

 

Care sunt pașii?

+
-

În primul rând trebuie să determinăm daca un website de prezentare este ceea ce ai tu nevoie. Printr-o serie de întrebări despre afacerea ta și felul în care vrei să o dezvolți, determinăm ceea ce website-ul tău are nevoie să conțină, structura sa, și alte amănunte. Apoi concepem o listă cu toate materialele de care avem nevoie - fotografii, videoclipuri, informații despre afacerea ta și despre clienții tăi -  și mai apoi ne apucăm de treabă! 

Ce primesc de banii mei?

+
-

Un website întreg format din pagină principală, contact, copywriting pentru întregul website, nume de domeniu, hosting pentru un an, iar mai apoi după caz - pagină cu servicii, galerie foto, videoclipuri, testimoniale, linkuri către social media, și orice altceva ar mai avea nevoie brandul tău să performeze.

Website-ul este casa oricărui business.

Nu ai vrea să inviți pe cineva acasă când știi că nu este totul curat. La fel e și în business.

Știai că aproape 60% din vizitatorii pe un site pleacă dacă pagina nu se încarcă în minim 3 secunde? Dar faptul că din cei rămași încă jumătate pleacă daca website-ul nu este estetic la prima vedere? Nimeni nu vrea să contribuie la această statistică, dar aceasta este realitatea. Majoritatea website-urilor sunt făcute ca să fie făcute, iar asta înseamnă că poți să ieși în evidență.
 
Trendurile sunt în continuă schimbare, iar un website cu care te poți mândri este o necesitate în zilele noastre. De la design-ul estetic până la toate cuvintele din site, fiecare element este important pentru a putea conferi profesionalism și încredere în brandul tău.

La asta ne pricepem noi.

 

Cum arată un website de nota 10?

Cel mai clasic exemplu de un website simplu, intuitiv și puțin încărcat este tesla.com. Imagini sugestive, o schemă ușor de urmat, lipsa factorilor perturbanți și un singur scop central: să te facă să cumperi mașina și să îți ofere cel mai scurt drum către checkout.

Mulți vor succesul, dar puțini au Planul.
Care este planul tău?

Analiza competiției

+
-

Analizăm competitorii tăi și stabilim modul în care aceștia își generează profiturile. Analizăm cifrele lor de afaceri, strategiile de marketing de care se folosesc, categoriile lor de clienți și modul în care aceștia îi abordează. 

Analiza SWOT

+
-

Printr-o analiză SWOT ( Puncte tari, puncte slabe, oportunități și amenințări) stabilim punctele tari ale afacerii tale, lucrurile care te fac să fii diferit față de concurența ta și motivul pentru care clienții tăi te aleg pe tine, găsim punctele slabe din strategia ta de marketing dar nu numai, conturăm oportunitățile de care te-ai putea folosi pentru deveni superior concurenței tale și vedem modurile prin care afacerea ta ar putea fi pusă în pericol - schimbări în atitudinea sau dorințele clienților, schimbări în piață, tehnologii noi, schimbări în legislatură, etc. - 

Planul pe 12 luni

+
-

Aici stabilim exact pașii care trebuie urmați și puși în aplicare pentru a implementa planul de marketing și termenii în care aceștia trebuie implementați. Astfel, putem măsura felul în care brandul tău evoluează folosind niște indicatori măsurabili și cuantificabili - nr. de urmăritori, interacțiuni, clienți aduși din campanii, vizitatori pe site, etc. 

Strategii de marketing

Te-ai suit vreodată într-un taxi fără să știi unde vrei să ajungi?

Cel mai probabil nu. La fel și în marketing.

Ca să poți crește trebuie să știi unde ești acum și unde vrei să ajungi. Plecarea și destinația. Fără aceste 2 puncte cheie, tot efortul tău este distribuit în direcții care nu te duc mai aproape de destinație, sau și mai rău, te îndepărtează. 

Dar nu ești singur în acest oraș. Mai sunt si competitorii, care și ei vor să ajungă în același loc, prin aceleași metode, mergând pe aceeași rută. Ce cauzează asta? Trafic. 

O planificare eficientă te va face să ocolești tot "traficul" cauzat de toată competiția care folosește aceleași metode folosite până la epuizare. Astfel, ajungi și mai repede la destinație, înaintea tuturor. 

Scrie-ne și primește o analiză a punctelor slabe în strategia ta de marketing
GRATIS!

Alte servicii ale noastre: